wtorek, 11 lipca 2017

169. "Caspar Lee" - Emily Riordan Lee

Tytuł: Caspar Lee
Autorzy: Emily Riordan Lee i Caspar Lee
Stron: 250
Wydawnictwo: Egmont

Jeszcze rok temu nie wiedziałam co takiego interesującego można znaleźć na YouTubie. Moje korzystanie z tej platformy kończyło się na słuchaniu muzyki i nic poza tym. Jednak przez przypadek trafiłam na filmiki brytyjskich vlogerów, a dokładnie Zoelli - znanej głównie z life-style'owych i makijażowych filmików, a zaraz później na jej brata Joe, który zasłynął na swoim kanale poczuciem humoru. Właśnie wtedy doszłam do wniosku, że sporo mnie ominęło. Caspara Lee odkryłam przy okazji, gdyż jest on przyjacielem Joe'go, a na jego kanale można obejrzeć zabawne skecze. Oglądając jego filmiki, zawsze można liczyć na porządną dawkę humoru i rozrywki, co aktualnie jest powodem, dla którego zaczęłam nie tylko częściej, ale nawet regularnie odwiedzać YouTube, aby obejrzeć nowości na moich ulubionych kanałach.

Wielu youtuberów ma możliwość wydania książki, a na polskim rynku znajdziemy ich coraz więcej. Nie mówię tu tylko o światowych, ale także polskich twórcach i nie jest to wcale nic dziwnego, zważywszy na to, jak wielu posiadają widzów. Dlatego też ich książki zazwyczaj plasują się na szczytach bestsellerów. Jeśli chodzi o tytuł, który ostatnio trafił w moje ręce, jest on autorstwa Emily Riordan Lee czyli matki Caspara, ale sam zainteresowany również miał wkład w pisanie książki, a mianowicie znajdziemy w niej jego adnotacje i rysunki. Lee postawili na biografię, co z początku może zaskakiwać, gdyż Caspar ma dopiero 23 lata. Jednak mimo młodego wieku, może się on pochwalić całkiem ciekawym życiem, zwłaszcza, że już od małego miał wiele przygód mieszkając z rodziną w Południowej Afryce.

Książka na tyle, na ile jest to możliwe dość szczegółowo opowiada historię Caspara oraz jego rodziny, od momentu jego urodzenia aż do teraz. Na pewno jest to świetna gratka dla każdego fana, bo dzięki niej można się dowiedzieć wielu nieznanych dotąd ciekawostek z jego życia. Dodatkowo może ona służyć jako całkiem dobry przykład jeśli samemu myślało się o zostaniu youtuberem, co zdecydowanie ułatwi poznanie wszystkiego zza kulis.

Pisząc o tej książce, na pewno nie mogę pominąć jej pięknego wydania. Strony są z grubszego, błyszczącego papieru, rysunki dopracowane, a uwagi Caspara estetycznie wpasowane. Zdecydowanie przyjemnie mi się ją czytało i oglądało. Ja jestem zadowolona z tej lektury, dlatego polecam ją szczególnie wszystkim tym, którzy znają i lubią Caspara Lee, ponieważ jest to świetna sprawa jeśli chcecie się dowiedzieć o nim czegoś więcej.

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Egmont


1 komentarz:

  1. Niestety nie znam tego młodego mężczyzny i jakoś nie mam ochoty ani czasu tego zmienić. Zostawiam tą pozycję dla tych, którzy faktycznie go kojarzą i darzą sympatią.

    OdpowiedzUsuń