czwartek, 28 maja 2015

Stos [4/2015]

Cześć wszystkim!
Dzisiaj prezentuję Wam moje zdobycze książkowe z kwietnia oraz maja. Biorąc pod uwagę, że są to książki z dwóch miesięcy to jest ich bardzo mało. Ale wygląda na to, że moje ograniczanie książkowych zakupów się naprawdę udaje, a skoro takie miałam postanowienie to jestem zadowolona :) Tym bardziej, że na mojej półce czeka na mnie tyle cudowności do czytania, że aż nie mogę się doczekać aż się za nie wszystkie zabiorę. Dobra, do rzeczy. Więc idąc od góry mamy "Królową Tearlingu", którą zdobyłam poprzez fintę. Tak samo z "Jesteś cudem", którą obecnie czytam na przemian z innymi książkami. Później "Dopóki nie zgasną gwiazdy" czyli książka-niespodzianka od wydawnictwa SQN, której nie zamawiałam. Nie wiem na razie co z tym zrobić, ale coś wymyślę. "Duff" to egzemplarz od wydawnictwa Mira, recenzję możecie przeczytać tutaj. Następnie mamy "Ród" od Feerii, który aktualnie kończę czytać, a sama recenzja pojawi się na blogu niedługo. "Zakon Mimów" od SQN to najlepsza książka jaką udało mi się przeczytać do tej pory w tym roku, a to już o czymś mówi!:) Link do recenzji tu. "Między życiem a życiem" to egzemplarz od Dreams, recenzja.  Z prawej strony mamy "Art Deco. Sztukoterapia" od Egmontu, a recenzję tych kolorowanek znajdziecie pod tym linkiem. Następnie, dwie ukochane Hoover'ki czyli "Maybe Someday", której nie mogę się doczekać oraz "Nieprzekraczalna granica", którą kupiłam razem z "Czerwoną królową" oraz "Miastem cieni" z okazji dnia książki. Chciałabym już je wszystkie przeczytać, bo zapowiadają się rewelacyjnie!

Wpadło Wam coś w oko z tych tytułów? Macie dla mnie jakieś ciekawe rekomendacje?
Chętnie poczytam! :)


16 komentarzy:

  1. Mnie wpadły w oko "Czerwona królowa" o "Zakon Mimów"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie "Królowa Tearlingu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa Maybe Someday i Czerwona królowa :) Też czytam Ród. Miłego czytania :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy stosik :) Czytałam już z niego: DUFF, Ród oraz Nieprzekraczalną granicę plus Czerwoną Królową. Mam za to wciąż do przeczytania "Królową T", ale nie miałam na ten tytuł jeszcze czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny stos :) Miłej lektury tego co jeszcze przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio też zakupiłam "Miasto cieni". Nie moge doczekac sie recenzji, pewnie pierwsza ją przeczytasz :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję postanowienia, bo ja bym raczej nie wytrzymała. Chociaż i tak zmniejszam ilość wydatków na książki i kupuję na promocjach. ;)
    Śliczny stosik się uzbierał! *-*
    Czytałam 'Duff' i 'Jesteś cudem' i obie serdecznie polecam, a 'Maybe someday' dostałam ostatnio od mamy. ;)
    A ze stosiku to z chęcią bym ci podebrała 'Zakon mimów', 'Między życiem a życiem', 'Ród' i 'Miasto cieni'. :P Także pilnuj ich dobrze!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko jest i w sumie czasami nie dotrzymuję tego postanowienia, ale jednak jakieś tam efekty są :)
      Będę pilnować! :D Dzięki i pozdrawiam.

      Usuń
  8. Perełeczki, wszystko bym chciala mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie czytałem, zaś sporo czytałem o "Czerwonej Królowej". Życzę miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik! Zazdroszczę "Królowej Tearlingu" i "Maybe Someday"."Duff" bardzo mnie zawiodło, za to "Zakon" równie genialny co poprzednia część. Miłej lektury! :)


    OdpowiedzUsuń
  11. O mój Boże! "Królowa Tearlingu"! Jestem tak strasznie ciekawa tej powieści! Więc gdybyś przeczytała i napisała recenzję, byłabym strasznie i nieopisanie szczęśliwa. :D Bo kusi mnie by ją kupić, ale w sumie to nie wiem czy to do końca dobry wybór. :D
    "Jesteś cudem" uwielbiam, Brett idealnie trafiła do mnie tą książką, dużo bardziej niż "Bóg nigdy nie mruga". Natomiast "Bóg zawsze znajdzie ci pracę" właśnie czytam i zapowiada się dobrze, ale raczej nie przebije tego co ty wchłaniasz teraz. :)
    Też kupiłam w zeszłym miesiącu 'Nieprzekraczalną granicę" <3 Ale podejrzewam, że z lekturą będę musiała się wstrzymać do wakacji. :(
    "Miasto cieni"! Ooooo! Szalenie zazdroszczę! W ogóle - widziałaś zapowiedź trójki? Prześliczną okładkę ma. :)
    Życzę przytjemnego czytania i aby wszystkie książki, które zapowiadają się rewelacyjnie, rzeczywiście takie były! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem właśnie bardzo ciekawa "Królowej Tearlingu"! Mam nadzieję, że będzie dobra, ale niestety podejrzewam, że będę ją czytać dopiero w okolicach wakacji...
      Wcześniej nie czytałam żadnej książki Brett i muszę przyznać, że "Jesteś cudem" to był faktycznie dobry wybór :)
      Widziałam tą zapowiedź! Okładka trzeciego tomu jest nieziemska! :D Ciekawe kiedy u nas ją wydadzą ;)
      Dzięki i pozdrawiam! ^^

      Usuń
  12. Maybe someday trafiło do mnie z okazji wcześniejszego dnia dziecka. Już przeczytałam i zostałam oczarowana :D
    Za to Czerwona królowa oprócz wspaniałej okładki jakoś nie przypadła mi do gustu... Oby na tobie zrobiła lepsze wrażenie ;)

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam jedynie "Zakon Mimów". Chęć natomiast mam na "Miasto cieni", ale po nią sięgnę dopiero, jak w końcu przeczytam poprzednią część ;)

    OdpowiedzUsuń