piątek, 31 października 2014

Jesienny stosik [5/2014]

Cześć wszystkim!
Dzisiaj ostatni dzień października, niektórzy spędzają ją obchodząc Halloween, ale dla mnie jest odpowiedni dzień na dodanie stosika :) Poniżej prezentuję Wam książki, jakie zdobyłam w przeciągu tego miesiąca, a dwie z nich są jeszcze świeżutkie i pachnące, bo przyszły do mnie dzisiaj :D

Od góry:
1. "Since you've been gone" Morgan Matson- po znakomitej lekturze "Lata drugiej szansy" tej autorki, postanowiłam, że koniecznie muszę nabyć wszystkie jej książki, dlatego tym razem zdecydowałam się na ten oto tytuł :) Zakup własny
2. "Mroczne umysły" Alexandra Bracken - wymiana na LC.
3. "Endgame Wezwanie" J.Frey- złociutka pozycja od wydawnictwa SQN :)
4. "Więzień celi 25" R.Evans- wymiana na LC
5. "Krwawy szlak" M. Young - j.w.
6. "Miasto Niebiańskiego Ognia" C.Clare- jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie książek w tym roku. Dzisiaj przyszła od wyd. MAG
7. "Benedict Cumberbatch- Czas zmian" L. Porter- kolejna bardzo udana wymiana na LC :)
8. "Sherlock Holmes t.2" A.C. Doyle- moja piękna księga! Pierwszy tom już dawno przeczytany teraz pora na ten :) Od wydawnictwa Zysk i S-ka

Dopiero teraz patrząc na ten stosik, zdałam sobie sprawę, że kupiłam w tym miesiącu tylko jedną książkę i to do tego anglojęzyczną! Wszystkie pozostałe tytuły to efekty wymian i egzemplarze recenzenckie. :) To dla mnie bardzo dobra wiadomość, która oznacza, że robię postępy i ograniczam kupno :D Najbardziej nie mogę się doczekać lektury "Miasta Niebiańskiego ognia", na które tak długooo czekałam oraz Sherlocka, bo ta cudowna księga aż prosi się o czytanie.

Znaleźliście coś dla siebie?
Życzę Wam udanego halloweenowego wieczoru. :)

17 komentarzy:

  1. 2,3,5,6 także u mnie! :) Co do Benedicta, niedługo w moje łapki trafi jego biografia, ale autorstwa Justina Lewisa. :)
    Przyjemnej lektury!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, faktycznie sporo książek z wymiany :) Zazdroszczę Miasta Niebiańskiego Ognia, co z resztą wiesz i Sherlocka dzisiaj też otrzymałam, co z resztą też wiesz :D Miłego czytania !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny stosik , ja też staram się ograniczać , ale nie wychodzi ;) "Miasto niebiańskiego ognia" mam w formie e-booka i planuję za jakiś czas ją przeczytać ,a wpadnę tutaj niebawem ,by przeczytać Twoją recenzję "Endgame" ,bo słyszałam wiele różnych opinii na temat tej książki .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy książki leżące najniżej najlepsze! Nie mogę się doczekać kiedy "Miasto niebiańskiego ognia" wpadnie w moje łapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje Sherlocka Holmesa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkradłabym Sherlocka Holmesa i Endgame. Udanego czytania życzę ;)

    poczytalna-umyslowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Mroczne umysły" były bardzo dobre i muszę zainteresować się kolejnym tomem. Morgan Matson czytałam dwie książki: właśnie "Lato drugiej szansy" i "Aż po horyzont". Szczerze mówiąc na pierwszej się zawiodłam, a druga też pozostawiała wiele do życzenia, ale miała coś, co bardzo mi się spodobało. "Miasto niebiańskiego ognia" czytam aktualnie i ciężko mi ją w rękach utrzymać. xD Czekam na recenzje "Endgame" i "Krwawego szlaku" jako że miałam ją w planach, ale kilka kiepskich recenzji wybiło mi ją z głowy. Również życzę miłego wieczoru. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Endgame" czeka już w kolejce i nie mogę się doczekać, aż się za nie zabiorę! :) A "Mroczne umysły" jak dla mnie tragedia i porażka w jednym, taka masakra tępym nożem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny stos :) Życzę przyjemnej lektury

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z Sherlock'iem ciągle się męczę, jakoś mi nie podchodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda :( Sherlock jest dosyć specyficzny, najwyraźniej nie każdemu tego typu opowieści się podobają.
      Pozdrawiam (:

      Usuń
  11. ;____; Ja chcę to wszystko. Benedicta, MNO, Endgame i Sherlooocka ;___;
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, nie powiem, interesujące pozycje się znalazły w tym stosiku :D MNO mi przypomina, że ja tylko Miasto Kości czytałam oO Przerażające :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny stosik :) czytałam z niego "Mroczne Umysły" oraz "Miasto Niebiańskiego Ognia" i naprawdę polecam! :D

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  14. "Since you've been gone" chętnie bym ci podkradła! Bo mimo, że jeszcze styczności z tą autorką nie miałam, to czuję że jej książki mogą mi się spodobać. :)
    "Mroczne Umysły" bardzo lubię zresztą nawet w ten weekend dostałam w końcu ebooka ostatniego tomu i od piątku biorę się za czytanie <3 Nie mogę się doczekać poznania finału! :3
    "Endgame" zapowiada się... intrygująco, zwłaszcza że wszyscy ciągle i ciągle mówią o tym projekcie. :)
    Poza tym, zazdroszczę ci jeszcze "Krwawego szlaku" bo sporo o nim słyszałam dobrego. ;)
    Także życzę cudownego czytania, cudownych wrażeń i cudownego listopada!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  15. Krwawy szlak to jedna z moich ukochanych ksiażek! A Miasto Niebiańskiego Ognia... co tu dużo mówić, cudowne!

    OdpowiedzUsuń