niedziela, 11 stycznia 2015

Muszę mieć- czyli książki, na które czekam!

PREMIERA: 28.01.15r


Największy fenomen książkowy tego roku!Powieść, która doczekała się miliarda odsłon w serwisie Wattpad.Życie Tessy można podzielić na to, co zdarzyło się przed poznaniem Hardina i na to, co zdarzyło się później.Kiedy Tessa zaczyna studia, jej życie wydaje się idealnie poukładane:  chce spełnić marzenia o pracy w wydawnictwie i  jak najszybciej połączyć się z ukochanym Noah, który czeka na nią w rodzinnym mieście.Ale spotkanie Hardina, który wydaje się być jej całkowitym przeciwieństwem, wywróci jej życie do góry nogami. Hardin jest arogancki, zbuntowany i w niczym nie przypomina troskliwego Noah. Ale to on budzi w Tessie uczucia, jakich dotąd nie zaznała.

PREMIERA: 04.02.15

Czasami, aby pójść naprzód, trzeba najpierw sięgnąć głęboko w przeszłość. Przekonał się o tym Dean Holder. Przez wiele lat zmagał się z poczuciem winy, że  kiedyś pozwolił odejść małej dziewczynce. Od tego czasu szukał jej uparcie, ale nie spodziewał się, że gdy ponownie się spotkają, ogarną go jeszcze większe wyrzuty sumienia."Losing Hope" to historia trojga młodych ludzi naznaczonych przez traumatyczne doświadczenia. Każde z nich wybrało inny sposób na to, by sobie z nimi poradzić – nie każde z nich wybrało życie.




PREMIERA: 18.03.15

Eleonora… nie sposób jej nie zauważyć: rude włosy, dziwne ciuchy. Czyta mu przez ramię. Uważa Romea i Julię za bogate dzieciaki, które dostawały wszystko, co chciały. Najbardziej nie lubi weekendów, bo spędza je bez niego.Park… Dobrze mu w czerni. Denerwuje się, gdy musi prowadzić samochód w obecności taty. Uwielbia imię Eleonory i nie skróciłby go ani o sylabę. Wie, która piosenka jej się spodoba, zanim ona zacznie jej słuchać. Śmieje się z jej dowcipów, zanim ona dotrze do puenty.Oto tocząca się w ciągu jednego roku szkolnego opowieść o dwojgu szesnastolatkach urodzonych pod nieszczęśliwą gwiazdą – dość mądrych, by zdawać sobie sprawę, że pierwszej miłości prawie nigdy nie udaje się przetrwać, ale na tyle odważnych i zdesperowanych, by dać jej szansę.


PREMIERA: 18.02.15

Czasami dwoje ludzi musi się rozstać, by zdać sobie sprawę z tego, jak bardzo siebie potrzebują. Czy Willowi uda się naprawić to, co zniszczył, zanim rozejdą się z Layken na zawsze i już nigdy więcej nie zobaczą?Colleen Hoover wprowadza czytelników w pełen miłości i dylematów świat młodych, stojących na progu dorosłości ludzi.




PREMIERA: 18.02.15

– Mare Molly Barrow, urodzona siedemnastego listopada 302 roku Nowej Ery, córka Daniela i Ruth Barrowów – recytuje z pamięci Tyberiasz, streszczając moje życie. – Nie masz zawodu i w dniu następnych urodzin masz wstąpić do wojska. Chodzisz do szkoły nieregularnie, osiągasz słabe wyniki i masz na swoim koncie wykroczenia, za które w większości miast trafiłabyś do więzienia. Kradzieże, przemyt, stawianie oporu podczas aresztowania to zaledwie początek listy. Ogólnie rzecz biorąc, jesteś biedna, nieokrzesana, niemoralna, mało inteligentna, zgorzkniała, uparta i przynosisz hańbę swojej wiosce i królestwu. […]– A mimo to jest w tobie coś więcej. – Król wstaje, ja zaś przyglądam się z bliska jego koronie. Jej końce są nieprzeciętnie ostre. Jak sztylety. –  Coś, czego nie mogę pojąć. Jesteś jednocześnie Czerwoną i Srebrną. Ta osobliwość pociąga za sobą potworne konsekwencje, których nie jesteś w stanie zrozumieć. Co zatem mam z tobą począć?


PREMIERA: 14.01.15


Zbiór jedenastu opowiadań rzuca nieco światła na życie tajemniczego Magnusa Bane'a, którego uwodzicielska osobowość, ekstrawagancki styl i cięty dowcip oczarowały czytelników bestsellerowych cykli "Dary Anioła" i "Diabelskie Maszyny".






***
Teraz po kolei! O "After. Płomień pod moją skórą" słyszałam wiele dobrego od zagranicznych booktuberów i nawet się nie spodziewałam, że ta książka zostanie u nas wydana! Jestem przeszczęśliwa i mam nadzieję, że się na niej nie zawiodę. "LOSING HOPE" to się chyba rozumie samo przez się, prawda? Tak się składa, że wczoraj skończyłam "Hopeless" i jestem oczarowana tą książką, dlatego przebieram nogami by poznać dalsze losy bohaterów i to z perspektywy Holdera <3. Kolejna książka, czyli "Eleonora & Park". Nareszcie jakaś zapowiedź książek Rainbow Rowell w Polsce! Tytuł ten czytałam kilka miesięcy temu, ale tak bardzo mi się spodobała, że chcę ją mieć na mojej półce, bo czytałam wtedy tylko e-booka. :) Tych co jeszcze nie czytali mojej recenzji tej książki, serdecznie do tego zapraszam: RECENZJA. Następnie mamy książkę twórczości Colleen Hoover, której fanką stałam się zaledwie kilka dni temu, ale podbiła ona moje serce i dlatego muszę przeczytać wszystkie jej książki. ("Nieprzekraczalna granica" jest drugim tomem z serii, a ja jeszcze nie przeczytałam pierwszego, ale i tak muszę ją mieć :D) "Czerwona królowa" pojawiła się znikąd. Przynajmniej dla mnie. Niedawno o niej usłyszałam i mam na nią ochotę. Ostatnim obowiązkowym tytułem są "Kroniki Bane'a". Czarownik Bane jest jednym z najbardziej wyrazistych postaci w książkach Clare, dlatego z wielką chęcią zapoznam się z jego przeszłością :)

Czy Wy również czekacie na któreś z wymienionych tytułów? Koniecznie dajcie znać! :)

19 komentarzy:

  1. Raczej żaden z tytułów aż tak mnie nie interesuje. Jednak Tobie życzę powodzenia w zdobywaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na wszystkie z nich! No i jeszcze Zac & Mia (albo odwrotnie :P), ale obiecałam sobie, że na razie NIC nie kupuję, więc nie wiem kiedy uda mi się przeczytać te książki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej 'Nieprzekraczalna granica" :) "Pułapka uczuć" to niesamowita książka, więc z pewnością poznam jej kontynuację :)
    Ja jeszcze czekam na "Opal" trzecią część serii Lux <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawie na wszystkie czekam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o "Czerwonej królowej" i jestem zaintrygowana :) co do pierwszej pozycji - u mnie obowiązkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy myślę sobie o tych wszystkich książkach, które chcę mieć, zdaję sobie sprawę z tego, że musiałabym przestać jeść, żeby mnie było na nie stać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutna prawda, aczkolwiek nie ma co się załamywać, przecież wiele bibliotek posiada świetne nowości :)

      Usuń
  7. Chciałabym wszystko, z wyjątkiem książki Clare. :) "After" mnie ogromnie ciekawi, poza tym - to NA, a ja powieści z tego nurtu czytam w zastraszającym tempie ^^ "Losing Hope" jak i kontynuacja "Pułapki uczuć" to pozycje OBOWIĄZKOWE. I choćby nie wiem co się działo - MUSZĘ JE ZDOBYĆ. :D Psychofanka Hoover pozdrawia! :D No i "Eleonora & Park"! Chcę mieć z tych samych powodów co ty! :D Czytałam ebooka, ale historia była tak wspaniała, że koniecznie muszę mieć papierową wersję na półce. ;) To samo się tyczy "Fangirl".
    Także życzę ci (i sobie przy okazji), żeby wszystkie upragnione pozycje wpadły nam w ręce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah no tak, Ty nie lubisz Clare :<
      Książki Hoover wymiatają! <3 (choć czytałam tylko jedną, ale cicho :P) "Fangirl" akurat mam w oryginale na półce więc nie będę kupować, ale "E&P" koniecznie!
      Dzięki, dzięki! Tobie tego samego :*

      Usuń
  8. "Losing Hope", "Kroniki Bane'a" i "Czerwona królowa" koniecznie muszę dopaść w swoje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hopeless za bardzo mi się nie spodobało, więc z perspektywy innego bohatera raczej nie będę tego raz jeszcze czytać, ale trzecia część (to opowiadanie o najlepszej przyjaciółce głównej bohaterki) to już bardziej chciałabym poznać. "After" to podobno na podstawie fanfic o pewnym zespole, więc także nie moje klimaty.Oczywiście, że czekam na "Kroniki"!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie, że Hopeless nie jest dla każdego... Szkoda. A to opowiadanie może być bardzo fajne :) Ja się dzisiaj dowiedziałam, że After to fanfic One Direction :O Jestem w szoku. Nie wiem czy nadal chcę to przeczytać.

      Usuń
  10. Najbardziej czekam na "Eleonora & Park", wydaję się dla mnie idealną i ciekawą powieścią. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hoover i Rowell - polecam wszystkie tytuły, które masz na powyższej liście :). ,,After" jest okropne, ale jeśli cię ciekawi - to sięgnij, chętnie poznam twoją opinię :). ,,Czerwona królowa" wśród zagranicznych blogerów robi niemal takie samo zamieszanie jak przy np. ,,Igrzyskach śmierci", dlatego sama jestem jej ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie "After" jest okropne? :< A miałam nadzieję, że będzie to coś interesujące...
      Widziałam ten szał na "Czerwoną królową" dlatego właśnie sama się nią zainteresowałam :) Zobaczymy co z tego wyjdzie.

      Usuń
  12. Muszę mieć Kroniki :) Koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że wszytkie udało ci się przeczytać, ja jeszcze nie zdążyłam czerwonej królowej i Eleonory...

    OdpowiedzUsuń